معرفی محصولات لاتو ایتالیا

ام دی اف لاتو محصولاتی هستند از مجموعه کارخانجات لاتو ایتالیا که در پدرونا دل گروپا ایتالیا مستقر است. شرکت لاتو عمده تولیدات خود را منحصر در ساخت ورق های ام دی اف با روکش چوب طبیعی نموده است. صفحات ام دی اف این برند در ابعاد 122*244 با ضخامت 18 میلی متر میباشد.  هفت تیپ از محصولات ام دی اف لاتو در ایران برای کاربری های گوناگون مربوط به طراحی داخلی عرضه می گردد.دسته بندی هریک از تیپ ها بر اساس نوع بافت و الگوی بصری که به دست می دهد تعریف می گردد. که در هر تیپ بنا به رنگ آن صفحات ام دی اف نام گذاری گردیده اند به طور مثال در تیپ "ای" شش رنگ ابانو (آبنوس) ،نرو(سیاه)،نوچه(گردویی)،روور اسکوور(بلوطی تیره)،رووره(بلوطی) و ونگه قرارداده شده است.
  
ام دی اف لاتو با بافت خاص و متنوع همراه با روکش چوب طبیعی برای تمامی فضاهایی که نیاز به استفاده از پنل های چوبی دارند قابلیت خاص تعریف می کند.این صفحات ام دی اف دکوراتیو می تواند به صورت روکش خام یا رنگ شده و جلا خورده در کار استفاده شود.
  
در ایران شرکت بازرگانی کوپر به صورت انحصاری ، وارد کننده و توزیع کننده این برند در سطح کشور است. و تلاش دارد در معرفی و عرضه این محصول سهم ویژه ای برای طراحان داخلی قایل شود.
  
هفت تیپ از محصولات ام دی اف لاتو در ایران برای کاربری های گوناگون مربوط به طراحی داخلی عرضه می گردد.دسته بندی هریک از تیپ ها بر اساس نوع بافت و الگوی بصری که به دست می دهد تعریف می گردد. که در هر تیپ بنا به رنگ آن صفحات ام دی اف نام گذاری گردیده اند به طور مثال در تیپ "ای" شش رنگ ابانو (آبنوس) ،نرو(سیاه)،نوچه(گردویی)،روور اسکوور(بلوطی تیره)،رووره(بلوطی) و ونگه قرارداده شده است.  ام دی اف لاتو با بافت خاص و متنوع همراه با روکش چوب طبیعی برای تمامی فضاهایی که نیاز به استفاده از پنل های چوبی دارند قابلیت خاص تعریف می کند.این صفحات ام دی اف دکوراتیو می تواند به صورت روکش خام یا رنگ شده و جلا خورده در کار استفاده شود.
در ایران شرکت بازرگانی کوپر به صورت انحصاری ، وارد کننده و توزیع کننده این برند در سطح کشور است. و تلاش دارد در معرفی و عرضه این محصول سهم ویژه ای برای طراحان داخلی قایل شود.
 
}